Menu
Je Winkelwagen

Iets niet gevonden? Bel ons 0346-552310, en wij helpen u graag verder.

Levering

Levering

Wij bieden gratis verzending aan van artikelen vanaf € 65. Hieronder zijn de verzendkosten € 5,99   

De koper is bij aankoop van het product verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste gegevens. Wanneer een verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, is Bison Juwelier niet verantwoordelijk voor verlies van de bestelling. Indien wij aanvullende gegevens nodig hebben voor verzending zullen wij u hiervoor benaderen. Let op, dit kan wel leiden tot vertraging van de verzending.

Bison Juwelier doet er alles aan om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het opgegeven afleveradres. Indien er toch vertraging optreedt bij de verzending, wordt de koper hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de koper het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.

Wanneer u als koper een product ontvangt wat u niet besteld heeft, dient u als koper ons hiervan zo spoedig mogelijk, maar binnen 24 uur na ontvangst van u bestelling, per e-mail op de hoogte van te stellen. De koper zorgt na overleg met ons voor het terugsturen van het product en de verzendkosten zal na ontvangst van het product door ons aan u overgemaakt worden.

De koper mag het product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen u geld teruggestort. De retourkosten worden niet vergoed.

Als het blijkt dat u aankoop beschadigd, onvolledig, etc. is na ontvangst, dient u zo snel mogelijk maar binnen 24 uur contact op te nemen met Bison Juwelier. Dit kan via ons e-mailadres of telefoon. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing waar u tevreden mee zal zijn. Indien u het bestelde product retourneert, zonder dat hier over gecommuniceerd zullen wij de extra gemaakte verzend kosten niet vergoeden.

Indien een bestelling tijdens het uitleveren naar de koper zoek is geraakt of als de koper aangeeft de bestelling niet te hebben ontvangen, wat wel blijkt uit de track en tracé code, zal er een onderzoeksprocedure in gang gezet gaan worden bij de vervoerder. Samen gaan we kijken hoe we dit het beste met elkaar kunnen oplossen. Hierbij zijn we wel afhankelijke van deze onderzoeksprocedure en geld dat zowel wij als de klant onze volledige medewerking aan de vervoerder moeten verlenen.

Mocht een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet ontvangen zijn op het opgegeven afleveradres van de koper, is men verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via de  e-mail maar uiterlijk 28 dagen na de verzenddatum. Wij raden u ook aan om altijd even te bellen voor het geval de mail in de spam terecht komt.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Binnen Nederland 1 of 2 werkdagen.

Buiten Nederland maar binnen de Europese Unie 5 tot 8 werkdagen.

Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met een link naar uw unieke track en tracé nummer.

Cookies
Onze website maakt gebruik van Cookies