Levering
Wij bieden gratis verzending aan van artikelen vanaf € 65. Hieronder zijn de
verzendkosten € 5,99
De koper is bij aankoop van het product verantwoordelijk
voor het aanleveren van de juiste gegevens. Wanneer een verzending verkeerd
gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, is Bison Juwelier niet
verantwoordelijk voor verlies van de bestelling. Indien wij aanvullende
gegevens nodig hebben voor verzending zullen wij u hiervoor benaderen. Let op,
dit kan wel leiden tot vertraging van de verzending.
Bison Juwelier doet er alles aan om de bestelling binnen de
verwachte levertermijn af te leveren op het opgegeven afleveradres. Indien er
toch vertraging optreedt bij de verzending, wordt de koper hiervan zo snel
mogelijk van op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat
geval heeft de koper het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het
pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.
Wanneer u als koper een product ontvangt wat u niet besteld
heeft, dient u als koper ons hiervan zo spoedig mogelijk, maar binnen 24 uur na
ontvangst van u bestelling, per e-mail op de hoogte van te stellen. De koper
zorgt na overleg met ons voor het terugsturen van het product en de
verzendkosten zal na ontvangst van het product door ons aan u overgemaakt
worden.
De koper mag het product zonder opgaaf van reden binnen 14
dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen u geld
teruggestort. De retourkosten worden niet vergoed.
Als het blijkt dat u aankoop beschadigd, onvolledig, etc. is
na ontvangst, dient u zo snel mogelijk maar binnen 24 uur contact op te nemen
met Bison Juwelier. Dit kan via ons e-mailadres of telefoon. Wij zorgen altijd voor
een passende oplossing waar u tevreden mee zal zijn. Indien u het bestelde product
retourneert, zonder dat hier over gecommuniceerd zullen wij de extra gemaakte verzend
kosten niet vergoeden.
Indien een bestelling tijdens het uitleveren naar de koper zoek
is geraakt of als de koper aangeeft de bestelling niet te hebben ontvangen, wat
wel blijkt uit de track en tracé code, zal er een onderzoeksprocedure in gang
gezet gaan worden bij de vervoerder. Samen gaan we kijken hoe we dit het beste
met elkaar kunnen oplossen. Hierbij zijn we wel afhankelijke van deze
onderzoeksprocedure en geld dat zowel wij als de klant onze volledige
medewerking aan de vervoerder moeten verlenen.
Mocht een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds
niet ontvangen zijn op het opgegeven afleveradres van de koper, is men
verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via de e-mail maar uiterlijk 28 dagen na de
verzenddatum. Wij raden u ook aan om altijd even te bellen voor het geval de
mail in de spam terecht komt.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Binnen Nederland 1 of 2 werkdagen.
Buiten Nederland maar binnen de Europese Unie 5 tot 8
werkdagen.
Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met
een link naar uw unieke track en tracé nummer.